Адно акно

Паважаныя наведвальнікі сайта!

З 27 лістапада 2018 г. ўступіла ў законную сілу пастанову Савета Міністраў ад 17 кастрычніка 2018 г. № 740, якім устаноўлены пералік адміністрацыйных працэдур, прыём заяў i выдача рашэнняў па якіх ажыццяўляюцца праз службу “адно акно”. Пастанова прынята на падставе Палажэння аб парадку стварэння і дзейнасці службы «адно акно», зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202.


Нарматыўна-прававая база

Нарматыўныя дакументы па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у дачыненні да грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў:


Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202 “Аб службе« адно акно »

Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 “Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва» Змяненні і дапаўненні: Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 сакавіка 2015 г. № 135

Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года № 433-З “Аб асновах адміністрацыйных працэдур”

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян”

Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.02.2012 года №156 Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўненняў у пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009 года №193 і прызнанні страціўшым сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь»

Пастанову Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь ад 7 мая 2009 г. № 39 “Аб зацвярджэнні Інструкцыі аб парадку вядзення справаводства па адміністрацыйных працэдурах у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях”


Прыём грамадзян з заявамі па адміністрацыйных працэдурах ажыццяўляецца ў гадзіны працы прадпрыемства.

c 8.00 да 17.00, перапынак на абед 12.00 -13.00

Дырэктар Чышчэня Уладзімір Уладзіміравіч

Прыём па асабістых пытаннях аўторак з 15.00 да 17.00


Намеснік дырэктара па вытворчасці Коўш Ірына Яўгенаўна

Прыём кожны першы і трэці чацвер месяца з 15.00 да 17.00


Галоўны бухгалтар Крупнік Таццяна Іванаўна

Прыём кожную другую і чацвёртую пятніцу месяца з 15.00 да 17.00


Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца ГОУПП “Слонімская друкарня” па вусных заявах грамадзян (або пісьмовым адвольнай формы).


Нарматыўныя прававыя акты, якія рэгулююць звароту грамадзян і юрыдычных асоб:

Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”;
пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30 снежня 2011 г. № 1786 “Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку вядзення справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў».

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзяне), і юрыдычных асоб накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”.
Электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мове.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна;
адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна і (або) месца працы (вучобы);
выкладанне сутнасці звароту;
адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
поўнае найменне юрыдычнай асобы і месца яго знаходжання;
выкладанне сутнасці звароту;
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней 1 месяца.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, паказаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў “.

Да электронным звароце дапушчальна прымацаваць дадатковыя дакументы і (або) звесткі (дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, дакументы пра вынік папярэдняга разгляду звароту і іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах)

Дапушчальнымі фарматамі прымацоўваюцца дакументаў і (або) звестак у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканов) з’яўляюцца Portable Document Format (PDF), Office Open XML (DOCX), двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODF), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagget Image File Format (TIFF), Joint Photograph Experts Group ( JPEG), Joint Photograph Group (JPG).

Без разгляду па сутнасці застаюцца звароту, якія (па якіх):

выкладзены не на беларускай або рускай мове;
не ўтрымліваюць прозвiшча, уласнага iмя i iмя па бацьку або ініцыялаў, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца яго працы (вучобы);
не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
ўтрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі Нацыянальнага цэнтра прававой інфармацыі Рэспублікі Беларусь;
прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Парадак абскарджвання адміністрацыйных рашэнняў

(Артыкул 30 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года “Аб асновах адміністрацыйных працэдур”)

1. Зацікаўленая асоба і трэцяя асоба валодае правам на абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку.

2. Адміністрацыйная скарга накіроўваецца ў вышэйстаячы дзяржаўны орган (вышэйшую арганiзацыю) альбо ў дзяржаўны орган, іншую арганізацыю, да кампетэнцыі якіх у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь адносіцца разгляд такіх скаргаў (далей – орган, які разглядае скаргу).

3. Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца пасля абскарджання такога рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку, калi iншы парадак абскарджвання не прадугледжаны заканадаўчымі актамі.

У выпадку адсутнасці органа, які разглядаў скаргу, адміністрацыйнае рашэнне ўпаўнаважанага органа можа быць абскарджана непасрэдна ў суд.

Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца ў адпаведнасці з грамадзянскім працэсуальным або гаспадарчым працэсуальным заканадаўствам.

Тэрміны падачы адміністрацыйнай скаргі

(Артыкул 31 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года “Аб асновах адміністрацыйных працэдур”)

1. Адміністрацыйная скарга можа быць пададзеная ў орган, які разглядае скаргу, на працягу аднаго года з дня прыняцця абскарджваемага адміністрацыйнага рашэння.

2. Орган, які разглядае скаргу, мае права аднавіць тэрмін падачы адміністрацыйнай скаргі ў выпадку пропуску такога тэрміну па ўважлівай прычыне (цяжкая хвароба, працяглая камандзіроўка і інш.).


Вышэйстаячая арганізацыя

Галоўнае ўпраўленне ідэалагічнай работы і па справах моладзі Гродзенскага выканкама.
230023, г. Гродна, вул. Ажэшка, 3
Вярсоцкі Аляксандр Людвігавіч
тэл. 8 (0152) 68-65-60


Форма падачы электроннага звароту.